lørdag 9. mars 2019

2019: Dag 115 - Kostholdskonferansen i Bølgen





I går kveld ble det laft ut 40 billetter til Kostholdskonferansen, til prisen av 500 kr - uten lunsj.
Da meldt jeg meg på - lunsjen vil jeg helst lage selv, så det passet bra. Det var meldt snø, trist og grått vær hele dagen, og venner var opptatt med andre ting - så hvofor ikke?

Jeg var spesielt interessert i foredraget fra Funksjonellmedisinsk institutt - og det var også det som ble det beste og mest profesjonelle foredraget. Også svenske Ann Fernholm, om Sukker og voksende kropper leverte. Så også Anja Hammerseng-Edin - men det foredraget hadde jeg hørt for noen måneder siden, og det var ikke relatert direkte til kosthold. De to andre foredragsholderne slet med å fokusere på temat kosthold, og virket mer interesserte i å promotere seg selv - de kom poenget når det var 10 min igjen av taletiden, og det ble ganske amputert.

Jeg fikk kjøpt den nye boken til Hexeberg: Nytt blikk på autoimmun sykdom!

Mer fra dagens inntrykk kommer i nye poster!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar