fredag 23. november 2018

2018: Dag 12 - charity water


charity: water
Welcome to The Spring
Da jeg kjøpte boken Spis deg fri -online, via www.adlibris.com/ så ledet det ene til andre og at jeg mottar direktemeldinger på facebook fra Susan Peirce. Som nevnt så sover jeg dårlig for tiden, og natt til i dag tok jeg meg tid til å lese den første meldingen fra facebook-gruppen Bright Line Eating, hvor Susan har en Weekly Vlog. Den første meldingen jeg mottok handlet om: 

Charity Water - Last year, the Bright Line Eating tribe came together in a big way to be of service and accomplished something no community has ever done before. Quite simply: we rock. And this year, we’ll carry that momentum forward. Watch the vlog to hear all about it.

If you're interested in donating, everything you need to know is here:
http://cwtr.org/2xvlQB6

Jeg falt for dette prosjektet, og innlemmer det i min nedtrapping på PepsiMax. Jeg drikker ca. halvannen liter om dagen, et par glass hjemme på kvelden og 3-4 cans på jobben. Det jeg sparer på pepsi kan gå til dette prosjektet. Det finnes få ting for mennesker som er så viktig som vann, det er det mest grunnleggende for alt liv. Jeg har i mange år gitt penger til kreftsaken, og kommer kanskje til å fortsette med det og, men å gi en fast månedlig donasjon til Charity water, det gir dagen ny mening! Du kan lese mer om dette prosjeket nedenfor - etter menyen for dag 12 - som forøvrig er et brudd på reglene.

Hver kveld skrives meny for neste dag. Det var meningen at jeg skulle spise siste glass med Indisk gryte, men fikk lyst på litt variasjon. Det blir kanskje for mye å spise gryte hver dag. 4 dager holder - på treningsdagene. Gryten ble byttet ut med rotgrønnsaker. Yammy. Kjøpte en pakke Eco-rotgrønnsakblanding. Stekte i ovn i 40 min, og svidde av litt løk, hvitløk og sopp i panna. En dash rømme og vips så var det mat på fat :)


FROKOST:
  • 1 protein: eggerøre av to egg - ett glass melk
  • 1 frokostkorn: 4 ounce potet  
  • 1 frukt: 1/2 banan

LUNCH: 
  • 1 protein: 1 ounces fetaost og 1 ounce bønner
  • 8 ounces grønnsaker/salat: agurk, mais, tomat, gulrot, salat/spinat
  • 1 frukt: tomater og rosenkål
  • 1 fett: 1/2 avocado

MIDDAG:
  • 1 protein: 3 ounces kylling uten skinn + rømme 1 ss
  • 14 ounces: rotgrønnsaker, gulrøtter, perlepoteter, sopp og løk
  • 1 fett: olje på grønnsakene




Jeanette Tranberg,
Welcome to The Spring community. And thank you for investing in a world where everyone has clean water!
100% of your recurring $30 donation will fund clean water projects each month. Your monthly gift is tax-deductible and a cumulative tax receipt for all your contributions to The Spring will be sent at the beginning of the new year.
In the meantime, we're going to send you updates to show you where your money goes and who it helps. You're also gaining exclusive access to our new video series, The Journey, so we can take you behind the scenes and show you the work you help fund around the world.
Watch The Journey
Follow Tyler to Uganda for Season 4 of The Journey to see how your monthly donation is providing health, safety, and stronger futures for families in need.
You can also help us grow The Spring community!
Use your personal referral link to share The Spring with your friends.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar