fredag 24. mai 2019

Banan-is :: Du tror det ikke før du får smakt det!

Her tilsatt fryste bringebær fra i fjor, en halv neve hakkede pistasjnøtter og litt mynte for å pynte ... 


Hver yokos-frokost veier jeg opp 3 oz med banan. Er bananen stor, så blir det alltid en bit til over, og den går i en plastikkbeholder i frysa. De snuttene er perfekte som en liten helgesnack: Banan-is. Det smakte mye bedre med banan-is, enn jeg på forhånd hadde forestilt meg

For denne porsjonen brukte jeg et par biter på ca 3 cm banan, slumpa i en dæsj med Gryr (kokos- og rapsbasert fløte), og kjørte dette sammen med en teskje bringebær med stavmixeren.  Gryr'n gjør denne veldig energi-rik, og kanskje litt tung sammenlignet med vanlig fløte. Neste gang tror jeg at jeg prøver med litt avocado for freshe den opp litt ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar